Matamosques

Aquest és un d'aquells jocs ideals per entrenar-se en l'habilitat i la rapidesa amb el ratolí. Es poden substituir les mosques per la imatge que vulgueu...


Clica les mosques amb el ratolí
Veure aquest projecte a la Web de l'Scracth


Necessitaràs 
Una animació i dues variables
  • Una animació, la mosca (o el dibuix que tu vulguis), que es col·locarà a l'atzar a l'escenari.
  • Una variable per al temps, que s'anirà descomptant a cada segon.
  • Una variable per als punts, que s'anirà incrementant cada cop que matem una mosca.
Programa per a la mosca
Aquí tens el programa bàsic per a una sola mosca. Si en vols afegir més, l'hauràs de variar una mica.



Què més puc fer?
  • Afegeix efectes de so al programa o música de fons.
  • Afegeix d'altres vestits a la mosca que vagin canviant al llarg del jocs.
  • Millora els gràfics de les animacions, de l'escenari...
  • Afegeix més d'una mosca. Pots copiar el programa d'una animació a l'altre arrossegant-lo (d'això en diem reaprofitar el codi). Hauràs de  passar el codi de temps a l'escenari.
  • Canvia el cursor del ratolí per un esprai, una pala matamosques...

6 comentaris:

Anònim ha dit...

jo soc el nil lópez rubio i vaig a la classe de 5b. vull fer aquest joc per que puc fer que en contes de mosques siguin pokemon i el ratolí la pokeball.

Anònim ha dit...

Hola sóc la Laia Rodríguez Puerto. I vaig a la classe de 5éB. El joc que vull fer es dcom el del matamosques per en comptes de les mosques que siguin formigues i lu que o trapitxi bull que sigui un peu de gegant.

Anònim ha dit...

Hola sóc l'Aina de 5b i m'ha agradat.Vull fer aquest mateix joc però el vull fer amb un altre dibix, com ficar amb animals i es dira mataanimals

Anònim ha dit...

a mi m'agradat el mata mosques . i li cambiare les mosques per dibuixos

Anònim ha dit...

jo fare el matamosques per poder guanyar en el meu propi joc

Anònim ha dit...

Hola sóc la Laura Bellet i jo vaig a fer el matamosquees per fer trampes perquè així la gent saquiboqui